martes, 19 de marzo de 2013

Acomiadaments


 
Enguany es celebrarà la darrera edició del Faraday, amb Junip com un dels caps de cartell.
Sens dubte és un dels millors festivals per gaudir en ple estiu, al far del molí, contemplant el mar acompanyats de bona música i poca gent.

Fa uns dos anys em van regalar per l'aniversari una entrada per Junip. El regal em va fer moltíssima il·lusió, però malauradament mai el vaig poder rebre, ja que un dels components del grup es va posar malalt i van cancel·lar la gira que, per aleshores, feien per Barcelona.

Just quan acabava d'aterrar per aquí, vaig veure que Junip venia en concert... amb la desgràcia que ja estaven les entrades esgotades.

Sí he pogut veure a José González en directe, però a Junip, amb el seu "Always", "Every direction" o el seu "Ghost of Tom Joad" no hi ha hagut manera.

Sembla que no podré acomiadar-me d'aquest festival on hi hem passat molts bons moments... però espero poder gaudir de Junip en directe ben aviat. I és que l'avanç que ens fa del seu nou disc, no té desperdici.

Jo de vosaltres, no m'el perdria.





4 comentarios:

  1. Gran Faraday, i gran Curs Faraday 2010!!!!!!
    I Junip, segur que arribarà... ;)

    ResponderEliminar
  2. Si, quins records... i quines tajes! jajaja...

    Faraday: bona música, bona companyia, platja, piscina, relax, dinar de pm, poca gent, bones fotos ...

    M'encanta el nou tema de Junip. Ja tinc l'entrada! a veure si a la tercera va a la vençuda! :)

    ResponderEliminar
  3. jejeje bé, és que aquí son molt molt agonies i has de comprar les entrades amb mooolta antelació.

    Fa poc vaig mirar i no hi havia tour i de cop, quan estava anunciat, gairebé no quedaven entrades (aquest concert és assegut)!!

    De fet l'altre dia m'hagués fet gràcia veure un concert que fa temps que havia vist i que pensava que no hi hauria problemes amb les entrades.. m'equivocava, també estava ausverkauft o sold out.

    ResponderEliminar