miércoles, 6 de marzo de 2013

Còctel d'esports


Estrenant regal de reis ara que el fred ens dóna treva i ja no hi ha perill de matar-se per relliscada. A veure si poc a poc vaig agafant fons i, a part de sentir-me menys encarcarada, em fa sentir més en forma.

Però jo el que si desitjo amb candeletes és que la neu de les pistes es desfaci definitivament i poder tornar aviat a practicar l'esport que més m'agrada des que era una nena de tan sols 6 anys. Seria tot un luxe, sobretot quan jugues contra adversaris dignes d'admirar. La diversió aleshores, està assegurada.

Llàstima que aquí la moda sigui el running... tot i que amb l'alçada de la població, m'enduria bastants de taps (és el que té ser pot petit). Sort que sempre em quedarà moure'm com una puça... i és que lo que s'aprèn de petit, és desentrena, però mai s'oblida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario