jueves, 21 de marzo de 2013

Els experts arriben a Mordor


Dilluns passat, amb lleganyes als ulls, em llevava amb un somriure a la boca. Per la radio anomenaven el meu nom, m'havia tocat un lot de llibres sense voler-ho.

El cert és que vaig respondre a una de les seccions que fan cada dia "els experts" a l'iCat, però amb cap mena d'intenció, només perquè tenia alguna cosa a dir al respecte. I voilà, em van guanyadora del lot de llibres.

El que més gràcia m'ha fet al obrir el paquet ha estat la dedicatòria que hi han escrit, com sempre, plena d'enginy i molt divertida.

L'iCat fa un temps que va deixar de retransmetre analògicament vía Freqüència Modulada, apostant per un model de ràdio d'emissió exclusivament digital, lligat a les noves tecnologies, ampliant l'abast del territori, traspassant fronteres, afegint contingut i informació complementària i reduint costos.

Com a oient analògica abans i digital ara, els hi dono tot el suport, sintonitzant l'iCat, per la bona música que ofereixen (tot i que de vegades es passen amb tanta promoció de grups nacionals), perquè son trempats i perquè son de casa.

Benvinguts doncs siguin aquests llibres. Gràcies experts!

2 comentarios:

  1. què activa que estàs últimament!!!
    :)

    ResponderEliminar
  2. Ja està bé.

    De fet però, escric el que penso en veu alta i de tant en tant tu llegeixes, perquè si algú més llegeix, no deixa rastre de la lectura o simplement no té res a dir al respecte.

    ResponderEliminar